Оголошено закупівлю щодо надання послуг з комунікаційного супроводу та управління стратегічними зовнішніми й внутрішніми комунікаціями Фонду
в рамках проекту «Supporting Better Care reform agenda in Ukraine through community and public engagement» («Підтримка реформи системи догляду в Україні через залучення громади та суспільства»).
Грантовий Договір № UKR/PCA2025860/PD2025685, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.
№ Тендеру: 02.06COMMS-FKO25
Дата оголошення: 17.06.2025
Кінцевий строк подачі пропозицій (продовжено): 29.06.2026 до 23:59 за київським часом
Предмет закупівлі в рамках Проєкту
Надання послуг із планування, координації та реалізації комунікаційної стратегії Фонду Катерини Осадчої, включно з публічними проявами бренду, комунікацією зі ЗМІ, партнерами, фаховими спільнотами, донорськими організаціями та громадськістю. Послуги надаються експертом-ФОП із підтвердженим досвідом роботи в сфері стратегічних комунікацій.
Основні завдання
Комунікаційна стратегія та координація:
Розробка, впровадження й контроль виконання PR-стратегії проєктів;
Ведення внутрішніх та зовнішніх комунікацій: преса, партнери, ЗМІ, стейкхолдери, лідери думок;
Контент і медіа-взаємодія:
Координація створення контенту: дайджести, звіти, матеріали для сайту, презентації, соцмережі;
Співпраця з копірайтерами, дизайнерами, фотографами, продакшенами;
Створення текстів офіційного стилю: листи, анонси, подяки, інтервʼю, позиційні матеріали;
Організація комунікаційних подій (спільно з проєктними менеджерами).
Побудова партнерств і креативних проявів:
Ініціювання колаборацій з бізнесом, селебріті, медіа та інституційними партнерами;
Пошук можливостей для публікацій, виступів, включень у великі кампанії;
Підготовка спікерів до інтервʼю, публічних заходів, форумів.
Термін надання послуг:
Період: орієнтовно з 30 червня 2025 року до 31 січня 2026 року;
Форма: договір з ФОП гр.3;
Зайнятість: full-time (з можливістю періодичних відряджень у межах заходів Фонду);
Формат: гібридний (3 дні офлайн у Києві, 2 дні дистанційно, офіс у коворкінгу — центр Києва).
Детальніша інформація у Додатку Оголошення про закупівлю.