Тендери

Оголошено закупівлю щодо надання послуг з повного бухгалтерського та податкового супроводу неприбуткової організації

в рамках проекту «Supporting Better Care reform agenda in Ukraine through community and public engagement» («Підтримка реформи системи догляду в Україні через залучення громади та суспільства»).
Грантовий Договір № UKR/PCA2025860/PD2025685, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.
№ Тендеру: 01.03ADM-FKO25
Дата оголошення: 13.06.2025
Кінцевий строк подачі пропозицій: 20.06.2026 до 23:59 за київським часом
Предмет закупівлі в рамках Проєкту
Надання послуг з повного бухгалтерського та податкового супроводу неприбуткової організації, включно з підготовкою звітності, обліком коштів донорів, контролем витрат, роботою з державними органами та супроводом перевірок. Послуги надаються ФОП, який має відповідну кваліфікацію та КВЕД.
.
Термін надання послуг:
  • Період: орієнтовно з 23 червня 2025 року до 31 січня 2026 року;
  • Форма співпраці: договір про надання бухгалтерських послуг між Фондом і ФОП гр.3;
  • Рівень зайнятості: часткова зайнятість (за погодженим графіком), із можливістю збільшення обсягу на пікових періодах;
  • Формат роботи: дистанційно з періодичними офлайн-візитами, не рідше один раз на тиждень (офіс на Правому березі м. Київ).

Основні завдання та очікувані результати

Бухгалтерський та податковий облік:

  • Ведення бухгалтерського обліку відповідно до статусу неприбуткової організації;
  • Облік проєктної діяльності, витрат за донорськими контрактами;
  • Контроль правильності первинних документів (акти, рахунки, договори);
  • Облік операцій з ФОП, ЦПХ-договорами, зарплатами, грантами, гуманітарною допомогою.

Підготовка та подання обов’язкової звітності:

  • Декларації до ДПС:
  • з податку на прибуток неприбуткової організації;
  • 1ДФ / 4ДФ (ПДФО, ЄСВ, військовий збір);
  • Звітність до Пенсійного фонду, Фонду соцстраху, Держстату;
  • Реєстраційні форми (1-ОПП тощо), оновлення у реєстрі неприбуткових;
  • Звіт про цільове використання коштів (якщо вимагається).

Підтримка донорської звітності:

  • Допомога створення фінансових таблиць згідно з вимогами донорів (Unicef, USAID тощо);
  • Надання підтримки у відповіді на запити донорів, аудитів, перевірок.

Співпраця з іншими підрядниками:

  • Узгодження документів із юристом та операційним менеджером;
  • Консультації команди проєкту щодо фінансових процедур;
  • Перевірка бюджетів проєктів перед поданням на затвердження.
Детальніша інформація у Додатку Оголошення про закупівлю.
Додатки до оголошення: